Przeskocz do treści
SZKOLENIA
Praca z dzieckiem z niepełnosprawnością Metodyka pracy z dziećmi z niepełnosprawnością w żłobku Wczesne wykrywanie nieprawidłowości rozwojowych Zaburzenia rozwoju małych dzieci. Rozpoznanie, diagnoza i działania terapeutyczne Dziecko z autyzmem w grupie żłobkowej. Dziecko na „A” – czym jest autyzm? Dziecko z zespołem Downa w grupie żłobkowej Współpraca z rodzicami Zachowania trudne i wspieranie kompetencji emocjonalnych Trudne dziecko w żłobku – przyczyny trudnych zachowań i strategie postępowania z dzieckiem Trudne zachowania malucha w grupie żłobkowej – sposoby radzenia sobie, studium przypadku. Tworzenie i redagowanie informacji o dziecku Kary i nagrody w świetle badań naukowych oraz propozycje czym je zastąpić. Metodyka pracy z dzieckiem do trzeciego roku życia – jak prowadzić zajęcia w żłobku? Rytmika jako metoda stymulacji rozwoju dziecka Kompleksowe przygotowanie opiekunów do samodzielnego prowadzenia zajęć z rytmiki w żłobkach Kompleksowe przygotowanie opiekunów do samodzielnego prowadzenia zajęć z rytmiki w żłobkach wg metody E.E.Gordona Elementy Teorii uczenia się muzyki E.E.Gordona wspierające ogólny rozwój dziecka 0-3 Jak towarzyszyć dziecku w złości Jak rozmawiać z dzieckiem bez krzyku, nakazów i pouczeń Mózg dziecka – co powinieneś wiedzieć by skutecznie wspierać dziecko Zabawa dziecka – klucz do pełni rozwoju – o czym pamiętać, czego unikać Dlaczego dzieci zachowują się tak a nie inaczej? – rzecz o temperamencie i błędnych celach zachowania Co stoi za dziecięcym „NIE” – reaguj na potrzeby, nie na zachowania Płacz – jak reagować na smutek i płacz dziecka, by wspierać a nie szkodzić? Racja czy relacja? – jak budować pełną szacunku relację z dzieckiem Samodzielne dziecko – jak zachęcać i wspierać Dziecięce potrzeby – jak je rozpoznawać i jak reagować ? Niepokojące symptomy rozwoju małego dziecka Gry i zabawy ruchowe w wybranych wadach postawy Nauka prawidłowego podnoszenia i noszenia dzieci Najczęstsze wady postawy u dzieci w przedziale wiekowym 0-3 ( Przyczyny, zapobieganie, rehabilitacja) Chodzenie na palcach u dzieci. Kiedy norma a kiedy zaburzenie?” SIAD W LITERKĘ „W” – Kiedy norma a kiedy zmartwienie? Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka Znaczenie aktywności ruchowej w przypadku małych dzieci Motoryka mała z elementami terapii ręki Wspomaganie dzieci w rozwoju motoryki małej – elementy terapii ręki Pozytywna dyscyplina – droga do pełnej szacunku i miłości relacji z dzieckiem „Trzeba się dzielić” – co robić kiedy dzieci nie chcą o tym słyszeć? „Ależ tu bałagan!” – jak wspierać dzieci w dbaniu o uporządkowaną przestrzeń? HNB, czyli dziecko wysoko wrażliwe w żłobku Nauka czytania w grupie żłobkowej Etykietowanie i czytanie Matematyka w żłobku Kamienie milowe w rozwoju dziecka od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole Pożegnanie z pieluszką Preferencje małych dzieci w kontekście wspomagania rozwoju Współpraca opiekuna z rodzicem w świetle współczesnych oczekiwań społecznych i w praktyce Relacja Rodzic – Opiekun – jak zbudować ją na fundamencie szacunku i empatii Szkolenie z zakresu prawa pracy – Mobbing- dla pracownika Stres w pracy opiekuna żłobkowego i ryzyko wypalenia zawodowego Trening Zastępowania Agresji – co warto wiedzieć o złości i sposobach na jej rozładowanie? Komunikacja empatyczna
KURSY
Kurs pierwszej pomocy Kurs kompetencji logopedycznych dla pracowników żłobków i klubów dziecięcych Kurs kompetencji zawodowych – integracja sensoryczna w żłobku i klubie dziecięcym. Kurs kompetencji zawodowych – rozwijanie kompetencji zawodowych pracowników żłobków i klubów dziecięcych w obszarze pedagogicznym Kurs kompetencji zawodowych – Wychowawca małego dziecka Kurs kompetencji zawodowych – zasady i normy żywienia dzieci w żłobkach i klubach dziecięcych. Prawidłowe przygotowywanie jadłospisów Kurs kompetencji zawodowych – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w żłobku Kurs kompetencji zawodowych – rozwój emocjonalny dziecka w wieko 0-3 lata Kurs kompetencji zawodowych– wystąpienia publiczne Kurs kompetencji zawodowych – scenariusze zajęć, tańce, gry i zabawy w pracy dzieckiem do 3 roku życia Kurs kompetencji zawodowych – w jaki sposób wspierać rozwój mowy, małej i dużej motoryki oraz ciekawość poznawczą dzieci do 3 roku życia Kurs kompetencji zawodowych – certyfikowany Instruktor Rytmiki w żłobku i klubie dziecięcym Kurs kompetencji zawodowych – Nasz dzień Kurs kompetencji zawodowych – Zasady etykiety i savior vivre w pracy, ich wpływ na relacje między pracownikami i relacje pracownik – klient w instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Akademia Dobrego Opiekuna Akademia Profesjonalnego Opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym. Metodyka pracy z dziećmi do lat 3