SZKOLENIA
- Praca z dzieckiem z niepełnosprawnością
- Metodyka pracy z dziećmi z niepełnosprawnością w żłobku
- Wczesne wykrywanie nieprawidłowości rozwojowych
- Zaburzenia rozwoju małych dzieci. Rozpoznanie, diagnoza i działania terapeutyczne
- Dziecko z autyzmem w grupie żłobkowej.
- Dziecko na „A” – czym jest autyzm?
- Dziecko z zespołem Downa w grupie żłobkowej
- Współpraca z rodzicami
- Zachowania trudne i wspieranie kompetencji emocjonalnych
- Trudne dziecko w żłobku – przyczyny trudnych zachowań i strategie postępowania z dzieckiem
- Trudne zachowania malucha w grupie żłobkowej – sposoby radzenia sobie, studium przypadku. Tworzenie i redagowanie informacji o dziecku
- Kary i nagrody w świetle badań naukowych oraz propozycje czym je zastąpić.
- Metodyka pracy z dzieckiem do trzeciego roku życia – jak prowadzić zajęcia w żłobku?
- Rytmika jako metoda stymulacji rozwoju dziecka
- Kompleksowe przygotowanie opiekunów do samodzielnego prowadzenia zajęć z rytmiki w żłobkach
- Kompleksowe przygotowanie opiekunów do samodzielnego prowadzenia zajęć z rytmiki w żłobkach wg metody E.E.Gordona
- Elementy Teorii uczenia się muzyki E.E.Gordona wspierające ogólny rozwój dziecka 0-3
- Jak towarzyszyć dziecku w złości
- Jak rozmawiać z dzieckiem bez krzyku, nakazów i pouczeń
- Mózg dziecka – co powinieneś wiedzieć by skutecznie wspierać dziecko
- Zabawa dziecka – klucz do pełni rozwoju – o czym pamiętać, czego unikać
- Dlaczego dzieci zachowują się tak a nie inaczej? – rzecz o temperamencie i błędnych celach zachowania
- Co stoi za dziecięcym „NIE” – reaguj na potrzeby, nie na zachowania
- Płacz – jak reagować na smutek i płacz dziecka, by wspierać a nie szkodzić?
- Racja czy relacja? – jak budować pełną szacunku relację z dzieckiem
- Samodzielne dziecko – jak zachęcać i wspierać
- Dziecięce potrzeby – jak je rozpoznawać i jak reagować ?
- Niepokojące symptomy rozwoju małego dziecka
- Gry i zabawy ruchowe w wybranych wadach postawy
- Nauka prawidłowego podnoszenia i noszenia dzieci
- Najczęstsze wady postawy u dzieci w przedziale wiekowym 0-3 ( Przyczyny, zapobieganie, rehabilitacja)
- Chodzenie na palcach u dzieci. Kiedy norma a kiedy zaburzenie?”
- SIAD W LITERKĘ „W” – Kiedy norma a kiedy zmartwienie?
- Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka
- Znaczenie aktywności ruchowej w przypadku małych dzieci
- Motoryka mała z elementami terapii ręki
- Wspomaganie dzieci w rozwoju motoryki małej – elementy terapii ręki
- Pozytywna dyscyplina – droga do pełnej szacunku i miłości relacji z dzieckiem
- „Trzeba się dzielić” – co robić kiedy dzieci nie chcą o tym słyszeć?
- „Ależ tu bałagan!” – jak wspierać dzieci w dbaniu o uporządkowaną przestrzeń?
- HNB, czyli dziecko wysoko wrażliwe w żłobku
- Nauka czytania w grupie żłobkowej
- Etykietowanie i czytanie
- Matematyka w żłobku
- Kamienie milowe w rozwoju dziecka od urodzenia do rozpoczęcia nauki w szkole
- Pożegnanie z pieluszką
- Preferencje małych dzieci w kontekście wspomagania rozwoju
- Współpraca opiekuna z rodzicem w świetle współczesnych oczekiwań społecznych i w praktyce
- Relacja Rodzic – Opiekun – jak zbudować ją na fundamencie szacunku i empatii
- Szkolenie z zakresu prawa pracy – Mobbing- dla pracownika
- Stres w pracy opiekuna żłobkowego i ryzyko wypalenia zawodowego
- Trening Zastępowania Agresji – co warto wiedzieć o złości i sposobach na jej rozładowanie?
- Komunikacja empatyczna
KURSY
- Kurs pierwszej pomocy
- Kurs kompetencji logopedycznych dla pracowników żłobków i klubów dziecięcych
- Kurs kompetencji zawodowych – integracja sensoryczna w żłobku i klubie dziecięcym.
- Kurs kompetencji zawodowych – rozwijanie kompetencji zawodowych pracowników żłobków i klubów dziecięcych w obszarze pedagogicznym
- Kurs kompetencji zawodowych – Wychowawca małego dziecka
- Kurs kompetencji zawodowych – zasady i normy żywienia dzieci w żłobkach i klubach dziecięcych. Prawidłowe przygotowywanie jadłospisów
- Kurs kompetencji zawodowych – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka w żłobku
- Kurs kompetencji zawodowych – rozwój emocjonalny dziecka w wieko 0-3 lata
- Kurs kompetencji zawodowych– wystąpienia publiczne
- Kurs kompetencji zawodowych – scenariusze zajęć, tańce, gry i zabawy w pracy dzieckiem do 3 roku życia
- Kurs kompetencji zawodowych – w jaki sposób wspierać rozwój mowy, małej i dużej motoryki oraz ciekawość poznawczą dzieci do 3 roku życia
- Kurs kompetencji zawodowych – certyfikowany Instruktor Rytmiki w żłobku i klubie dziecięcym
- Kurs kompetencji zawodowych – Nasz dzień
- Kurs kompetencji zawodowych – Zasady etykiety i savior vivre w pracy, ich wpływ na relacje między pracownikami i relacje pracownik – klient w instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
- Akademia Dobrego Opiekuna
- Akademia Profesjonalnego Opiekuna w żłobku i klubie dziecięcym. Metodyka pracy z dziećmi do lat 3
