Szkolenia psychologiczne

  • Kiedy jestem bliżej Ciebie… Obszar komunikacji świadomej, skierowanej na uważne towarzyszenie dziecku
  • Być bliżej  Dziecka. O  dobrym wspieraniu rozwoju emocjonalnego Dziecka w placówce opiekuńczej
  • Dziecko idzie do żłobka – wsparcie w adaptacji
  • Adaptacja dziecka do placówki
  • Bunt dwu-, trzy-, czterolatka. Metody i techniki pomagające dzieciom radzić sobie ze złością i frustracją.
  • Umiejętne stawianie granic dziecku
  • Praktyki rodzicielskie wspierające rozwój małego dziecka
  • Rola zabawy dla rozwoju psychomotorycznego dziecka
  • Jak wspierać dzieci w radzeniu sobie z emocjami?
  • Dodaj dziecku skrzydeł! – jak wzmacniać poczucie własnej wartości u dziecka?
  • Pierwotne potrzeby i ich wpływ na zachowanie dziecka
  • Jak uczy się mózg dziecka? Specyfika rozwoju mózgu małego dziecka
  • Uważna obserwacja małego dziecka w żłobku (rozpoznawanie zaburzeń rozwoju, planowanie wsparcia) 
  • Ciche ofiary pandemii – jak wspierać zdrowie psychiczne małych dzieci w dobie epidemii COVID-19
  • Stymulacja rozwoju emocjonalnego dziecka
  • Trudności z regulacją emocji u małego dziecka
  • Wsparcie rozwoju psychomotorycznego dziecka
  • Rozwój dziecka w relacji z opiekunem
  • Dlaczego ono tak się zachowuje?! – rozkoduj zachowanie dziecka i skutecznie rozwiąż problem
  • Gryzie i bije – wsparcie dziecka na drodze do samoregulacji
  • Wspomaganie rozwoju psychoruchowego małego dziecka
  • Rozwój psychiczny dziecka ( w tym rozwój emocjonalny, fizyczny)
  • Inteligencja społeczno – emocjonalna u małych dzieci – podstawy teoretyczne oraz bank zabaw wspierających rozwój umiejętności społeczno-emocjonalych
  • Najważniejsze zadania rozwojowe dziecka do lat 3. Wstęp do rozwoju psychicznego dziecka
  • Czy małe dziecko może mieć mutyzm wybiórczy?
  • Zaburzenia rozwoju oraz psychiczne u dzieci do lat 3
  • Przemoc wobec dziecka. Jak rozpoznać? Jak przeciwdziałać przemocy?
Menu