Szkolenia psychologiczne

  • Kiedy jestem bliżej Ciebie… Obszar komunikacji świadomej, skierowanej na uważne towarzyszenie dziecku
  • Pomóż mi zostać tutaj… – dobra Adaptacja do Żłobka.
  • Chcę się z Tobą spotkać… O języku żyrafy i języku szakala.
  • Dobre rozmowy w Zespole – i z Rodzicami.
  • Nazywane „niegrzecznymi”… Wpływ odruchów przetrwałych na rozwój emocjonalny Dziecka, zaburzenia koordynacji i problemy w uczeniu się. Dokładny opis wyślę osobno, po wybraniu tego szkolenia.
  • O spotkaniu nie-możliwym. Zaburzenia całościowe. Dziecko z Zespołem Aspergera. Presymptomy, objawy, język. Warsztaty praktyczne dające narzędzia do pracy z dzieckiem
  • Opowiedz mi, co z sobą przynosisz – perspektywa Dziecka… Wpływ sytuacji rodzinnej dziecka i sytuacji traumy na sposoby oraz style jego zachowania, emocje i możliwości rozwoju (dziecko w sytuacji rozwodu, straty, separacji, choroby).
  • Zespoły wrodzone i rzadkie; ich znaczenie dla rozwoju dziecka i funkcjonowania rodziny.
  • Pomogę Ci – bajką… Zastosowanie niedyrektywnej metafory w celu zwiększenia kompetencji dziecka. Terapia opowieścią i bajką.
  • Kiedy zabawa staje się terapią… Scenariusze i propozycje zabaw psychologicznych.
  • Zabawy wspierające dziecko
  • Zabawy kształtujące pewność siebie
  • Zabawy uspokajające i wyciszające
  • Zabawy łagodzące konflikty
  • Zabawy łączące grupę
  • Zabawy przeciwko lękom
  • Zabawy wzmacniające koncentrację
  • Dziwne zachowania – O nierozpoznanych deficytach Dziecka.
  • Tak szybko przyszedłeś…Problemy i możliwości wsparcia dzieci urodzonych przedwcześnie.
  • Być bliżej  Dziecka. O  dobrym wspieraniu rozwoju emocjonalnego Dziecka w placówce opiekuńczej
  • Dziecko idzie do żłobka – wsparcie w adaptacji
  • Rola bezpiecznych i przyjaznych więzi dla rozwoju dziecka
  • Bunt dwu-, trzy-, czterolatka czy po prostu metoda dziecka na szukanie siebie?
  • Umiejętne stawianie granic dziecku
  • Praktyki rodzicielskie wspierające rozwój małego dziecka
  • Rola zabawy dla rozwoju psychomotorycznego dziecka
  • Jak wspierać dzieci w radzeniu sobie z emocjami?
  • Pierwotne potrzeby i ich wpływ na zachowanie dziecka
  • Jak uczy się mózg dziecka? Specyfika rozwoju mózgu małego dziecka
  • Współpraca opiekuna – wychowawcy z rodzicem w świetle współczesnych oczekiwań społecznych i w praktyce
  • Poznanie siebie drogą do efektywniejszej i bardziej satysfakcjonującej pracy
  • Przemoc wobec dziecka. Jak rozpoznać? Jak przeciwdziałać przemocy?
  • Uważna obserwacja małego dziecka w żłobku (rozpoznawanie zaburzeń rozwoju, planowanie wsparcia) 
  • Ciche ofiary pandemii – jak wspierać zdrowie psychiczne małych dzieci w dobie epidemii COVID-19
  • Stymulacja rozwoju emocjonalnego dziecka
  • Wsparcie rozwoju psychomotorycznego dziecka
  • Rozwój dziecka w relacji z opiekunem
  • Dziecko na „A” – czym jest autyzm?
Menu